Kariéra
Pošlete nám vaše CV na adresu:
- Položka 1:
BRIGÁDA V LOGISTICKÉM ODDĚLENÍ
Společnost SOFTLINK, leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení (IoT), výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní a radiové sítě, hledá do svého teamu parťáka, který bude provádět jednoduché diagnostiky a opravy komunikačních zařízení.
Do týmu hledáme kandidáta na DPP/DPČ nebo OSVČ (tato práce se dá vykonávat i při studiu, ideálně pro studenta elektrotechnického oboru). Výhodou, nikoliv podmínkou, je zkušenost práce s elektrotechnikou.
Nabízíme možnost práce (i z domova) dle možností a potřeby, flexibilní pracovní doba (předpoklad je 2-6 hodin/ den; i nepravidelně, vše dle dohody), Forma pracovního vztahu: DPP / DPČ / OSVČ. POPIS POZICE- opravy komunikačních zařízení (manuální práce, pájení)
- jednoduché diagnostiky
PROFIL KANDIDÁTA
- vhodné pro zručného člověka se vztahem k elektrotechnice
- požadujeme pečlivost a samostatnost
- nebát se získat nové znalosti a zkušenosti
NABÍZÍME
- příjemné pracovní prostředí
- ochotný pracovní kolektiv
- občerstvení na pracovišti
životopis zašlete na
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. - Položka 2:
NETWORK INFRASTRUCTURE MANAGER
SOFTLINK, leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení, výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní, radiové a IP sítě.
Hledá do svého teamu vedoucího síťové infrastruktury. Vaším úkolem bude starost o síťové prvky, dohled, vzdálená diagnostika, analýza problémů, servisní činnost u zákazníků, komunikace se zákazníky a příprava konfigurace síťových prvků. Kancelář v Praze-Karlíně, nebo Kralupech nad Vltavou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- pokročilá znalost a praxe v oblasti datových sítí
- zkušenost s technologiemi Cisco, nebo Juniper, případně Mikrotik
- praxe v prostředí Linux
- schopnost vedení malého teamu
- pečlivost, samostatnost, odpovědnost
- dobré komunikační vlastnosti
- ŘP skupiny B
Co vám můžeme nabídnout
- hrubá mzda 55 000-75 000 Kč/ měsíc
- zázemí finančně silné a stabilní společnosti
- práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- možnost pracovního růstu
- flexibilní pracovní dobu
- přenosný počítač
- služební mobilní telefon i k soukromým účelům
- školení na náklady společnosti
- 3 dny zdravotního volna
- 25 dní dovolené
- multisport karta
- stravenky
- další zajímavé firemní benefity
Obor
- návrh síťových řešení
- IS/IT: Správa systémů a HW
- technika a vývoj
- telekomunikace, měření
Místo pracoviště
- Praha Karlín nebo Kralupy nad Vltavou
Požadované vzdělání
- vysokoškolské nebo středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
- Český jazyk-výborný
- Anglický jazyk- B2
Typ úvazku
- práce na hlavní pracovní poměr
- na dobu neurčitou
- Položka 3:
MANAGER REALIZACE ZAKÁZEK
firma Softlink je stabilní českou technologickou společností se sídlem v Kralupech nad Vltavou. Na trhu působí již od roku 2003 a od roku 2022 je součástí skupiny Quantcom. Svou činnost zaměřuje na:
- dodávky řešení a aplikací (CEM) pro sběr dat z měřidel s automatizovaným rozúčtováním nákladů a přímou podporou lokálních distribučních sítí, podpora energetického managementu, SCADA.
- vlastní vývoj a výrobu radiových modemů v pásmech 169 a 868 MHz, SIGFOX, NB IoT , Wireless M-Bus, LoraWan, které jsou technologie IoT.
Našimi zákazníky jsou logistická centra, obchodní centra, vodárenské společnosti, obce, města, kraje, provozovatele lokálních distribučních soustav (LDS) a bytové domy.
Pro řešení zakázek hledáme posilu pro organizaci zakázek našeho instalačního a servisního teamu včetně našich partnerů.
Manažer zakázek zodpovídá za přípravu a realizaci zakázek na instalaci dálkových odečtů měřidel energií a médií, výměny a případná doplnění měřidel, koordinaci techniků i našich partnerů až po předání zakázek.
POPIS POZICE
- koordinace instalací a uvedení do provozu
- interní zajištění materiálu, logistika a organizace při instalaci
- řízení subdodavatelů a partnerů
- příprava instalační dokumentace
- administrativní činnost
- dohled nad kvalitou a dodržování postupů realizace
- evidence o průběhu a stavu projektů
PROFIL KANDIDÁTA
- VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru a min. 3 leté zkušeností s řízením/ realizací zakázek v oboru MaR, energetice, slaboproudých rozvodech, nebo Facility managementu
- Vyhláška 50/1978, par. 7 (nebo dle adekvátní úpravy v roce 2022) – lze dodělat
- aktivní přístup k práci, technické myšlení, dobré komunikační schopnosti samostatnost, spolehlivost
- znalost práce s PC
- AJ – středně pokročilý
- řidičský průkaz skupiny B
NABÍZÍME
- hrubá nástupní mzda 45 000 – 50 000 Kč
- zázemí finančně silné a stabilní společnosti
- práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- možnost pracovního růstu
- flexibilní pracovní dobu
- zaučení od zkušených kolegů
- přenosný počítač
- služební mobilní telefon i k soukromým účelům
- stravenky
- školení na náklady společnosti
- 3 dny zdravotního volna
- 25 dní dovolené
- Položka 4:
PODPORA PRODEJE - administrátor zakázek
Do týmu hledáme kandidáta s technickým myšlením, který má zájem se uplatnit v obchodní sféře. Nutností je příjemné komunikativní vystupování. Pozice je vhodná pro ty, kterým vyhovuje práce v malém kolektivu v našich kancelářích v Kralupech nad Vltavou.
POPIS POZICE
- Vytváření nabídek pro stávající a nové zákazníky na základě podkladů od obchodníka
- Navolávání nových zákazníků a předávání informací obchodníkům pro další jednání
- Komunikace ze stávajícími zákazníky ohledně objednávek, termín dodání, reklamací a servisních služeb
- Podpora obchodníků při zadávání dat do informačního systému
- nový zákazníci, lokality, objednávky
- Podpora velkých zakázek- komunikace s provozním odd., evidence potřebných činností a hlídání termínů.
- Zahraniční zákazníci, komunikace v angličtině výhodou
- Komunikace se zákazníky na denní bázi
PROFIL KANDIDÁTA
- praxe z obchodu v oblasti technických produktů- výhodou
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce
- aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost
- prezentační dovednosti, zápal pro obchod
- příjemné vystupování
- technické myšlení
- MS Office pokročilý
NABÍZÍME
- důkladné zaškolení
- smartphone, laptop
- home office
- flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 3 dny zdravotního volna
- příspěvky na stravování
- pravidelné vzdělávací kurzy a školení zaměřené na obchodní dovednosti
- občerstvení na pracovišti
- spolupráce na HPP
- nástup možný ihned nebo dohodou
- Položka 5:
SPECIALISTA LOGISTIKY
Do týmu hledáme kandidáta s technickým myšlením, který se bude starat o malý sklad, včetně administrativy spojené s pohyby zboží.
Odměnou vám kromě atraktivního fixního mzdového ohodnocení bude také 25 dní volna, 3 dny zdravotního volna, telefon i k soukromým účelům, příspěvky na stravování, smlouva na HPP a jiné benefity.
POPIS POZICE
- práce s vnitrofiremním informačním systémem
- manipulace se zbožím-příjem a odesílání
- komunikace s obchodními partnery
- opravy produktů
- administrativní činnost
- rozvoz zboží
- na vše budete důkladně zaškoleni, takže se nebojte, pokud nemáte s touto náplní práce zkušenosti
PROFIL KANDIDÁTA
- min. výuční list
- znalost práce s PC
- uživatelská znalost Excel
- spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- schopnost komunikace s dodavateli
- ŘP skupiny B – aktivní řidič
NABÍZÍME
- zázemí finančně silné a stabilní společnosti
- práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- možnost pracovního růstu
- služební mobilní telefon i k soukromým účelům
- stravenkový paušál
- školení na náklady společnosti
- 3 dny zdravotního volna
- 25 dní dovolené
- pracovní smlouva na dobu neurčitou